Inter zaprezentował domowy trykot. Nowa tożsamość wizerunkowa klubu

Kolejny klub zaprezentował pierwszy komplet strojów na nowy sezon. Tym razem padło na Inter Mediolan, który znacząco różni się od poprzedników.

EURO 2020 zakończone, wielkimi krokami zbliżamy się więc do startu sezonu 2021/2022. Część klubów zaprezentowała swoje stroje jeszcze przed zakończeniem kampanii 2020/2021, jednak znaczna większość z prezentacjami wolała poczekać. Przyszedł jednak czas na odkrycie kart i zaspokojenie ciekawości kibiców.

Zobacz również: Transfer Erlinga Haalanda dojdzie do skutku jeszcze w tym roku?!

Jeszcze w poprzednim sezonie Inter Mediolan odświeżył swój herb. Jak to zwykle bywa – część kibiców była zachwycona, część niekoniecznie. Okazało się jednak, że to dopiero pierwsza część zmian. „Nerazzurri” zaprezentowali bowiem domowy komplet na sezon 21/22, który jest częścią nowej tożsamości wizerunkowej klubu. Mediolańczycy pożegnali się z charakterystycznymi pasami, które zostały zastąpione wzorem przypominającym skórę węża. Materiały promocyjne określają nowe stroje jako „Nowa skóra Mediolanu”. Na dole tyłu koszulki znalazło się miejsce dla sponsora – Lenovo. Logo firmy zostało jednak zmienione tak, aby lepiej komponowało się ze strojem.

Bonus do 3333PLN na start
LV BET Zakłady Bukmacherskie posiada zezwolenie urządzania zakładów wzajemnych wydane przez Ministra Finansów. Udział w nielegalnych grach hazardowych może stanowić naruszenie przepisów. Hazard związany jest z ryzykiem