Eden Hazard reklamuje… McDonald’s!

Jednym ze sponsorów reprezentacji Belgii przed Euro 2020 została popularna sieć fast foodów. W efekcie, w restauracjach McDonald’s w całym kraju kibice mogą obejrzeć Edena Hazarda „śliniącego się” do dwóch soczystych burgerów. Całkiem przewrotne, biorąc pod uwagę historię ostatnich perypetii zdrowotnych zawodnika Realu Madryt.

Carlo Ancelotti, zostając nowym trenerem Realu Madryt, ogłosił, że Eden Hazard i Gareth Bale, jako „top players” mogą pełnić ważne role w ekipie Królewskich. Trudno wierzyć w te zapewnienia, czytając o kolejnych problemach zdrowotnych pierwszego i planach drugiego, który rzekomo nie wyklucza zakończenia kariery po Euro.

Według danych zebranych przez Transfermarkt, Eden Hazard opuścił w minionym sezonie 32 mecze z powodu kontuzji. Łącznie rehabilitował się przez 174 dni. Trudno znaleźć piłkarza z szeroko pojętego topu, który miałby ostatnio gorszy PR w tym aspekcie. Belg, delikatnie mówiąc, nie jest okazem zdrowia i przykładem, że „Sport to zdrowie”. Tymczasem tuż przed startem mistrzostw Europy, zaskoczył, zostając twarzą głośnej kampanii reklamowej.

Wizerunek Edena Hazarda znajdzie się w setkach restauracjach sieci McDonald’s na terenie Belgii.

Wizerunek piłkarza Realu pochylonego, z wielkimi oczami, nad dwoma soczystymi burgerami wiralowo rozchodzi się po mediach społecznościowych w całej Europie. Hazard został twarzą sieci fakt foodów, co niektórych bulwersuje, u innych wywołuje uśmiech – jednak trzeba dodać, że to element kampanii sponsorskiej, w której uczestniczy cała piłkarska reprezentacja Belgii.

McDonald’s zostało sponsorem ekipy „Czerwonych Diabłów”.

Bonus do 3333PLN na start
LV BET Zakłady Bukmacherskie posiada zezwolenie urządzania zakładów wzajemnych wydane przez Ministra Finansów. Udział w nielegalnych grach hazardowych może stanowić naruszenie przepisów. Hazard związany jest z ryzykiem